Reklamacje i zwroty

 

Reklamacja

Dokładamy wszelkich starań aby produkty, które kupujesz w Internetowym Sklepie ESKA były najwyższej jakości i wolne od wad. Jeśli jednak zamówiony towar jest uszkodzony lub niekompletny, możesz go reklamować. W tym celu niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie, następnie dostarcz reklamowany produkt do siedziby firmy (z dopiskiem "Reklamacja"), wraz ze szczegółowy opisem, kopią potwierdzenia zakupu oraz żądaniem co do dalszej przebiegu.

 

Zwrot

Jeśli zawarłeś umowę sprzedaży na odległość z Internetowym Sklepem ESKA, masz prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od jego otrzymania. W tym celu przygotuj formularz zwrotu (dostępny np. w tym miejscu: kliknij) i prześlij go na adres eskasklep@gmail.com a następnie dostarcz zwracany produkt na własny koszt (z dopiskiem "Zwrot") do siedziby firmy wraz z kopią potwierdzenia zakupu.

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić jakichkolwiek śladów użytkowania oraz oryginalne, nienaruszone opakowanie. Rozfoliowane płyty CD, DVD, Winyle dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu nie podlegają zwrotowi. Pieniądze zwracamy w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.

 

Adres do reklamacji lub zwrotu

P.P.H.U. "ESKA" Sp. z o.o.

ul. Wolności 350a

41-800 Zabrze

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl